Köpevillkor

Köp
Avtal om köp ingås när du väljer att skicka beställning i kassan. Vid eventuella felaktigheter i tex angivande av priser, leveranstider, lagersaldo etc. förbehåller vi oss rätten att korrigera i efterhand. Betalning sker med Swish. I priset ingår 25% moms om inget annat anges.

Restnotering
Om någon vara mot förmodan skulle vara felaktigt slut, kontaktar vi dig och meddelar detta. Därefter får du välja om allt ska restnoteras tills dess att komplett leverans kan ske, eller om vi ska skicka det vi har för tillfället och resterande så fort vi fått in det igen. Du har även möjlighet att få pengarna tillbaka på det som är restnoterat.

Leverans
Beställda varor levereras fraktfritt inom Sverige om ordervärdet överstiger 1.000 kr. Beställningar under 1.000 kr debiteras med en frakt på 59 kr. Vi samarbetar med Postnord för leveranser av våra paket. Paket levereras i första hand hem till din brevlåda, alternativt hämtas ut hos närmsta ombud/utlämningsställe. Normal leveranstid är 5–10 arbetsdagar efter att vi mottagit din beställning. Om det skulle uppstå några avvikelser i leveranstider hör vi av oss via mail så snart vi fått kännetecken om detta.

Ångerrätt
Vi på Joyvoice vill självklart att du ska vara nöjd med dina produkter du beställer från oss. Därför erbjuder vi 14 dagars öppet köp från det att du mottagit din vara. Retursedel samt returetikett bifogas tillsammans med din order, så att du enkelt kan skicka tillbaka din order till oss. Vi står för returfrakten (vid användning av returetikett). Vill du byta till annan vara lägger du själv en ny beställning på vår hemsida. Har du frågor så maila webbshop@joyvoice.se så hjälper vi dig.

Reklamation eller transportskador
Vi vill att du hör av dig direkt om anser att något har gått fel i hanteringen av din beställning. Om varan har skadats i transporten eller är trasig/felaktig när du packar upp den behöver du reklamera varan. Detta kostar självklart inget extra för dig. Vid godkänd reklamation ersätter vi dig för eventuella fraktkostnader som uppkommit i reklamationshanteringen. Maila oss på webbshop@joyvoice.se för att på smidigaste sätt lösa problemet.

Återbetalning
Återbetalning vid retur och reklamation sker med samma betalsätt som du använde vid beställningstillfället. Notera att frakt ej återbetalas.

Ej uthämtade varor
Vid ej uthämtat paket behåller vi fraktavgiften på 59 kr samt tar ut en avgift för tillbakafrakten på 49 kr.

Sekretesspolicy
Kundens rätt till integritet är av stor vikt för Joyvoice. Vi är medvetna om att när en kund väljer att förse oss med personlig information lägger kunden sin tillit i vår förmåga att hantera kundintegritet på ett ansvarsfullt sätt. Notera att vi inte lämnar ut era uppgifter till tredje part. Vi följer den europeiska dataskyddslagen kallad GDPR (General Data Protection Regulation). Den är till för att ge individen bästa skydd mot hur personuppgifter lagras. Vi måste enligt denna lag be dig samtycka att vi behandlar och sparar uppgifter om dig i vår databas. Genom köp hos Joyvoice bekräftar du detta samtycke. Dina uppgifter – såsom namn, e-postadress, adress, telefonnummer och person-/organisationsnummer – finns tryggt förvarade i vårt ordersystem. Detta för att på smidigast möjliga sätt kunna fullfölja framtida beställningar och besvara eventuella frågor angående tidigare beställningar.

Har du frågor?
Välkommen att höra av dig till webbshop@joyvoice.se